Tuesday, July 28, 2009

PERJUANGAN YANG SETERUSNYA



MANSUORA UNIVERSITY OF EGYPT
KEPADA SAHABAT YANG MENGENALI ANA DAN JUGA EX-KMM08/09 di(UiTM,USM,USIM,UMT,UniMAP,UDM,USIM,UKM,UMP,UniMAS,UMS,UTM,UPM,IPG,dan etc)
Alhamdullilah wa syukurillah atas segala kurniaan rezeki,nikmat dan rahmat ke atas hmbaNYA...

Insyaallah perjuAngan yang seterusnya yang aku akan tempuhi ini atau dengar kata lainnya bakal menjadi mahasiswa salah sebuah universiti di MESIR/EGYPT. ana memohon maaf andai kata terlupa reply mesej2 antum(korang) semua sama ada di friendster/enset/dan sebagainya. Berat hati ini meninggalkan Malaysia. Terlalu byk memori terutamanya di KOLEJ MATIKULASI MELAKA. kepada sahabat-sahabat KMM yang ana kenali/atau xsempat nk mengenali antum(korang)dimane pun antum berada ana mohon maaf,halalkan makan minum,mohon maaf kerana gagal menjadi ketua yang baik,mohon maaf atas segala kesilapan. Insyaallah antunm semua sentisa DEKAT DI HATI dan doa ana.

Biiznillah ana kan meninggalakan Malaysia pada 29hb SEPTEMBER 2009. Ana akan menyambung jurusan bidang perubatan PROGRAM REGULAR,UNI.MANSOURA selama 6 Tahun. Ana sangat mengharapkan doa dari antum semua.

Andai kate ade sebarang masalah sila berhubung dengan ana melalui:
NO.TEL: 013-7041654 sehingga 29/9/2009
Yahoo Mesengger: ibnuidiris_abdullah@yahoo.com
Friendster/Facebook/Email:akuafuza_protaz@yahoo.com
Alamat: 6061-a kg kota Manir,21200 Kuala Terengganu,Terengganu
(kepada sesiapa yang nk kirimkan kad raya)

Ana menaruh kepercayaan kepada antum semua untuk menggunakan TALIAN tersebut dengan sebaiknya...

Posting ini sekadar makluman kepada antum semua,bkn berniat ape2.Ana harap antum semua selalulah menziarahi blog ini.Insyaallah kelapangan masa yang ada ana akan selalu update dan berkongsi sedikit sebanyak tentang MESIR,cerita,berita dan apa yang boleh dijadikan ilmu untuk menghilangkan kejahilan yang ade dalam diri kita semua. kepada yang mempunyai blog dan sebagainya maklumkanlah kepada ana. Ana mengharapakan respon dari antum semua. Moga2 ukhuwah yang terbina akan berkekalan.
Akhir kalam.sekali lagi ana memohon maaf atas segala kesilapan dan kekhilafan diri.

"Ya Allah kurniakanlah kemudahan kepada sahabat2ku dalam proses pencerapan ilmu,pendidikan,ibadat dan kehidupan seharian"

p/s:ana bdk baru belajar menjadi blogger sbb tu kelam kabut skit

5 comments:

aimi amush said...
This comment has been removed by the author.
aimi amush said...

salam alaik
bakal ke mesir ye?
tahniah~
datang la lawat blog saya
-aimi amush, dlm fs grup tu-

nabila said...

salam afuza, tahniah sbb bkl jd doktor tak lama lg. dah ada peluang ni gunakan dgn sebaik mungkin. sy doakan afuza brjaya di mesir.

nabila

mj ustad said...
This comment has been removed by the author.
Dzuu Haniin said...

aku yg menantimu,moga kebersamaan kita memberi satu inspirasi dalam hati.

alahai..lps ni kene rajin la ambe gi mansoura..

Post a Comment